Sketches

Thursday 30 August 2007

China, dag 14

Vroeg op 5.30, en helaas, op weg naar het vliegtuig. Nadat we gezamelijk het lied "don't cry for me argentina" (!) hadden gezongen konden we afscheid nemen van de gidsen Floor en Jane. De vlucht naar Amsterdam ging erg soepel, en nog dezelfde dag waren we weer terug in Hoensbroek. Wat een fantastische reis.
Ik heb van deze dag geen schetsen, dus ik laat hier een schetsje zien op een van de vele stukjes papier die ik altijd bij me had. In dit geval van ERA, na afloop van de show.
Alas, time to go home. While singing "don't cry for me argentina" we said goodbye to our guides Floor and Jane. The flight back was OK, and quite uneventfull. In the evening we were at home again. I did not make any aquarel so I show here one of the scribbles I made on the numerous pieces of paper I carried with me. This one shows the acrobat show and a house along the road to shanghai.

No comments: